خانه ⁄ کاور کت شلوار

کاور کت شلوار

کاور کت و شلوار در سایز ها و رنگهای متفاوت طبق سلیقه مشتری تولید و عرضه می گردد.

بعد از گذر از فرایند تولید طبق سفارش مشتری مرحله چاپ روی کاور آغاز می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا اخذ قیمت با تلفن ۰۹۱۲۱۰۰۷۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

برش کاور کت شلوار
برش کاور کت شلوار
دوخت کاور کت شلوار
دوخت کاور کت شلوار
چاپ کاور کت شلوار
چاپ کاور کت شلوار

تولیدی کاور کت و شلوار

شیک‌پوشی یکی از روش‌هایی است که نقش زیادی در ایجاد ارتباطات اجتماعی موثر و مناسب دارد. برای این منظور باید از پوششی متناسب با شرایط محیط استفاده کرد، پوششی که از نظر ظاهر برازنده‌ی شما باشد. تمیز بودن این پوشش اهمیت زیادی دارد که برای این منظور باید اقداماتی انجام داد. شست‌وشوی پوشاک در شرایط مناسب بخشی از این اقدامات است؛ اما نگهداری از لباس‌های تمیز و شسته‌شده نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای نگهداری از لباس‌های تمیز، قرار دادن آن‌ها در کاور است. کاورهایی که بتوانند به‌شکل کامل لباس را پوشش دهند و از آن دربرابر شرایط محیط محافظت کنند. محصول فوق برای همین منظور طراحی و تولید شده است. از این کاور می‌توانید برای نگهداری و محافظت از کت و شلوار استفاده کنید.

در طراحی این کاور تلاش شده تا به‌شکل خوبی از لباس شما محافظت شود. پوشش کامل از لباس اهمیت زیادی در عملکرد مناسب کاورها دارد که در این محصول شاهد آن هستیم. این کاور ابعادی برابر ۶۰ × ۹۷ سانتی‌متری دارد و از فضای مناسب برای قرارگیری کت و شلوار برخوردار است. برای باز و بسته کردن این محصول از یک زیپ استفاده شده که در بخش مرکزی کاور قرار دارد. این زیپ بسیار روان بوده و کاربر می‌تواند به راحتی آن را باز و بسته کند.

 

کاور کت شلوار

تولید کننده کاور کت شلوار

در ساخت این محصول از مواد پلاستیکی و پلی استری استفاده شده است. این ترکیب موجب می‌شود تا کاور مقاومت نسبی دربرابر رطوبت داشته باشد و بتواند به‌خوبی از محصول دربرابر گردوخاک محافظت کند؛ از سویی دیگر با برقراری جریان هوا از بین فضای داخل کاور و محیط اطراف از طریق بخش پلی استری و مجرایی پایینی کاور، احتمال آنکه لباس‌ها بوی نامطبوعی بگیرند کاهش می‌یابد.

کمد لباسی را تصور کنید که داخل آن کاورهای لباس متعددی قرار دارد و شما قصد دارید لباس مورد نظر خود را در این بین پیدا کنید. اگر از کاورهای فوق در کمدتان استفاده کرده باشید یافتن لباس مورد نظر بسیار آسان بوده و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. به لطف ساختار پلاستیکی و شفاف این محصول که نیمی از کاور را پوشش داده، می‌توانید فضای داخل کاور را مشاهده کرده و لباسی که در آن قرار دارد را ببینید.

برای آویزان کردن این کاور محلی در بخش بالایی آن در نظر گرفته شده است.

گروه تولیدی وزرا برای آنکه بخش بالایی کاور محافظت بیشتری از لباس داشته باشد

از یک لایه‌ی اضافی پلی استری استفاده کرده و در واقع کاور به صورت کلاه‌دار طراحی شده است.